Ajută-mă să rămân cu mama! (foto)

La ieşirea dintr-un complex comercial din Bălţi am surpris un băieţel care, căutându-şi părinţii, a zăbovit un pic lângă o cutie de sticlă destinată unei acţiuni filantropice. „Ajută-mă să rămân cu mama!” este genericul acţiunii de binefacere, anunţate pe afişele din preajmă. În scurt timp, micuţul erou şi-a găsit părinţii. Însă alţii ca el sunt într-o căutare permanentă de părinţi… HN


Despre bălţeanul
Blog despre oraşul Bălţi din Basarabia

One Response to Ajută-mă să rămân cu mama! (foto)

  1. Pingback: Ajută-mă să rămân cu mama! (foto) - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

