Călcând prin balegă de cal, ei iubesc orașul lor :))

Calc monumental_Eu iubesc orasul meu_Balti

Ăștia din primărie continuă să calce prin balegă de cal. Panoul cu pricina este afișat de aproape un an, cu unele întreruperi, când, de 9 mai, au mai fost afișate și alte panouri, cu seceri și ciocane. Oamenii primăriei nu mai țin cont de faptul că „EU IUBESC ORAȘUL MEU” e un calc grosolan din limba rusă. Dacă tot își iubesc orașul, dar nu se pricep cum să-și exprime în „limba de stat” nețărmuita dragoste, puteau găsi vreun amărât de filolog prin universitate sau, cel puțin, un elev mai limpede la creier printr-un liceu, care le-ar fi spus că „Îmi iubesc orașul” e propoziția potrivită la locul potrivit. N-ai cu cine.

Despre bălţeanul
Blog despre oraşul Bălţi din Basarabia

2 Responses to Călcând prin balegă de cal, ei iubesc orașul lor :))

  1. Pingback: Istorii din MD / Fotografia Zilei: „Călcând prin balegă de cal, ei iubesc orașul lor :))” | 24Moldova.Info

  2. bălţeanul says:

    http://www.hotnews.md/articles/view.hot?id=19190

Lasă un răspuns

